Wednesday, July 11, 2018

Sminka za leto

Konacno! Doslo nam je dugo iscekivano leto. Iako temperature nisu visoke kako to inace  u ovim mesecima biva, to nije razlog da se ne sredimo. Za Vas sam odabrala  sminku koja na licu deluje sveze i blistavo, a cija cena  nije drasticno visoka, te je svaka devojka moze priustiti. Navedene proizvode koristim pri sminkanju, te Vam preporucujem ono cime sam i sama zadovoljna.
   Za mene letnja jutra imaju uvek neku posebnu draz, prijatna su i temperature nisu dostigle maksimum/  Volim da zapocnem dan sa osecajem svezine . Nakon umivanja  koristim ruzinu vodu iz Avona. Jako je blaga i ima lep miris. Nije jaka, te Vam nece iziritirati kozu. Smatram da je idealna za jutro jer ce Vas osveziti i razbuditi.  Nije  namenjena skidanju sminke , vise je pogodna za negu lica.Cena je oko 200din.
 Ono sto leti volim da koristim kao podlogu za sminku jeste Avon Mark podlogu koa ima fin sjaj. Moze se koristiti kao highlighter  ili kao podloga. Veoma je lagana ne stvara osecaj tezine na licu  Zasigurno ce Vam dati sjaj.
 Kada  su puderi u pitanju, licno, ja ih leti izbegavam ili ih ostavlhjam iskljucivo za noc ili posebne prilike. Preferiram da sve sto imam na licu bude lagano i blistavo. Najcesce koristim  Eveline CC kremu. Kada je nanesete ona  izgleda belicasto kao obicna krema, tako i mirise. Postepeno dobija bpju i lepo ce Vam ujednaciti ten. Ukoliko nemate problematicnu kozu bicete  jako zadovoljni. No ukoliko  imate problema sa aknama i podocnjacima, morate dodati jos neki proizvod. Krema odaje utisak kao da nista nemate na licu, a zapravo imate! Cena je nesto manja od 500din.
  Kada su moji obrazi u pitanju, tu je rumenilo koje sam, moram da priznam kupila zbog naziva Aura Vintage peach. Boja je nesto izmedju narandzaste i roze. Lepo je pigmentovano i idealno ukoliko vec imate blago preplanuli ten. Zaista podseca na voce!
 Da bih svom licu dodala jos malo sjala tu je Aura highligher! Nesto je jaci, s toga ga nanestite u manjim kolicinama. Ukoliko ga stavljate uvece znajte da imate pravi proizvod u rukama.

Pored svega sto sam navela ne mogu da ne pomenem lumms bronzer u nijansi 01 summertime. Pun pogodak, jer izgleda kao da ste se suncali. Budite obazrivi i koristite ga umereno jer je dosta pignetovano. Usne volim da naglasim sjajem, teske ruzeve izbegavam. Moj izbor je Miss sporty shine lipgloss. Usne deluju punioje, socno , zavodljivo i svetlucavo! Cena je pristupacna , manje od 300 din.
Za kraj malo senke na ocima, volim plave svetlucave nijanse , jer me podsecaju na more i lepo se slazu uz moje braon oci. Favorit mije Moda, plava nijansa . Bojom sam odusevljena. Jedino sto je morate blendati jer je ludacki pigmetovana.
Iskreno se nadam da Vam je clanak od koristi i da cete zablistati u punom sjaju ovog leta! Ocekujte i video na mom kanalu Istoricarka sa stilom. Obavezno se prijavite , jer svasta korisno mozete cuti i videti! Puno srdacnih pozdrava i uzivajte u carima leta! 

No comments:

Post a Comment

NATIVE CAMP

Postovani posetioci mog bloga, pisem Vam o jednoj zanimljivoj temi koja je trenutno jako aktuelna. Naime radi o poslu predavaca engleskog j...